رولوشن

درباره برند رولوشن

مبدا برند : انگلیس

میکاپ رولوشن یک کمپانی انگلیسی است که در سطح جهانی بعنوان یک برند آرایشی معتبر شناخته می‌شود که عرضه کننده محصولات آرایشی و همینطور محصولات مراقبت از پوست و مو است. صنعت لوازم آرایشی، زیبایی و مراقبت از پوست نه تنها توسط بسیاری از بلاگرهای حوزه زیبایی بلکه توسط افراد بسیار زیادی در جهان بعنوان مسیر شغلی جدید در آینده تبدیل شده است. اینفلوئنسرهای زیبایی مسئول هستند که دنبال‌کنندگان خود را با معرفی آخvین ترندها و موضوعات داغ جامعه، به روز نگه دارند و بنابر تأثیری که روی دنبال‌کنندگان خود دارند، روی تصمیمات آنها اثرگذار خواهند بود و طبیعتا برندها نیز در بسیاری از موارد دست به دامن اینفلوئنسرها می‌شوند. یکی از برندهایی که سرمایه گذاری گسترده‌ای روی بلاگرهای این حوزه داشته، برند آرایشی رولوشن است.

لوازم آرایشی میکاپ رولوشن قیمت فوق‌العاده مناسبی دارند و برای همه افراد با هر رنگ پوست، جنسیت، دین و سنی که دارند و در هر کجای جهان که هستند مناسب خواهند بود.

ممکن است بسیاری از برندهای لوکس و گران قیمت، کیفیت بسیار پایینی داشته باشند اما این برند محصولاتی عرضه می‌کند که از استاندارد کیفی بالایی برخوردارند و قیمت بسیار مناسبی نیز دارند. وقتی محصولات رولوشن برای اولین بار در سال 2014 در سوپردراگ عرضه شدند، ورود آنها به صنعت لوازم آرایشی به دلیل پوشش ضعیف رسانه‌ای، مورد توجه قرار نگرفت. اما از زمانی که ارتباط این برند با اینفلوئنسرها بهتر شد، توجه بیشتری به سمت این برند معطوف شد.

برند رولوشن مشتریان بسیار متنوعی دارد. در سال 2014 تنوع و تفاوت مفهومی بود که هنوز توجه زیادی به آن نشده بود و برندها توجه زیادی به آن نداشتند. اما برندی با نام میکاپ رولوشن، مفهوم جذابی را به همه نشان داد؛ استانداردهای موجود را به چالش کشید و صنعتی را پایه‌گذاری کرد که نقش مهمی در شکل‌دهی به جامعه و فرهنگ‌سازی در آن داشت.



مؤسس برند آرایشی رولوشن Adam Minto درباره این برند اینگونه توضیح می‌دهد: «پنج سال پیش برند رولوشن با این چشم‌انداز کار خود را آغاز کرد که یک کمپانی آرایشی بهتر روانه بازار شود. برندی که به مصرف کنندگان خود اهمیت زیادی دهد و محصولات جدید و هیجان‌انگیز خود را مستقیما از بازخوردهای آنها تولید ‌کند. حالا ما تبدیل به برندی جهانی شده‌ایم که ارزش‌های خود را حفظ کرده – جامعیت، تنوع، از بین بردن روتین‌های معمول زیبایی. ما معتقدیم که همه افراد اگر بخواهند، می‌توانند به محصولات آرایشی باکیفیت دسترسی داشته باشد و ما باید به هر تعریفی از زیبایی ارج نهیم.»  

ایده اصلی برند میکاپ رولوشن در سال 2013 توسط Adam Minto مطرح شد. در ادامه یک کارآفرین و تولید کننده محصولات زیبایی با نام Tom Allsworth به رشد سریع این برند کمک کرد. شش ماه بعد بود که اولین محصول از برند رولوشن به بازار عرضه شد. هدف اصلیِ این برند تولید محصولات باکیفیتی بود که در دسترس همگان باشد. مفهوم اصلی این فست بیوتی (یا برندی که محصولات زیبایی خود را با سرعت خیلی بالا و بسیار متنوع روانه بازار می‌کند) الهام گرفته از تمایل مؤسس این برند برای ارائه آخرین ترندهای زیبایی و محصولات خلاقانه به بازار با جذاب‌ترین قیمت بود.

بازخوردها و تمایلات مشتریان منجر به تولید محصولات آرایشی و محصولات مراقبت از پوستی می‌شود که برای طیف وسیعی از افراد قابل استفاده است – نه فقط تعداد محدودی از آنها. همه محصولات این برند ضدخشونت علیه حیوانات هستند و به هیچ وجه روی حیوانات آزمایش نمی‌شوند. 76% از محصولات این برند وگان هستند و این رقم رو به افزایش است. برند رولوشن کار خود را بعنوان یک استارتاپ آغاز کرد و حالا تبدیل به سریع‌ترین برند در زمینه تولید لوازم آرایشی شده است. هنوز هم این برند به رشد خود ادامه داده و در حال بهبود و ارتقاء محصولات خود است.

زیر مجموعه های رولوشن بیوتی :

رولوشن : این برند که پیش از این با نام میکاپ رولوشن شناخته می‌شد اولین زیرمجموعه از این برند است که در سال 2014 کار خود را آغاز کرد. این برند با فرمولاسیون خلاقانه و باکیفیتی شناخته می‎شود که این قابلیت را دارد که با برندهای لوکس و گران قیمت رقابت کند. محصولاتی مثل کرم پودر و کانسیلر میکاپ رولوشن کانسیل اند دیفاین که در 50 رنگ مختلف عرضه شده‌اند، از این مجموعه هستند.

رولوشن پرو : برند رولوشن پرو مجموعه‌ای از محصولات آرایشی آرمان گرایانه را عرضه می‌کند که برای افرادی که به دنبال محصولات پیچیده و متفاوت هستند خیلی جذاب خواهد بود. این برند محصولات آرایشی تخصصی روانه بازار می‌کند که هم برای مراسم‌های خاص مثل جشن عروسی و هم برای آرایش‌های معمولی و روزانه قابل استفاده خواهند بود. از کانسیلرهای با میزان پوشانندگی خیلی بالا گرفته تا پالت‌های سایه‌ای که میزان رنگدانه‌های زیادی دارند در بین محصولات این برند دیده می‌شوند. 

اگر تابحال از محصولات برند رولوشن یا برندهای زیرشاخه آن استفاده نکرده‌اید، توصیه ما این است که محصولاتشان را از دست ندهید. هیچ برندی نیست که محصولاتش را با این سرعت و با این کیفیت عرضه کند. در حالی که ممکن است یک برند پس از مدت‌ها محصول جدیدی روانه بازار کند، برند رولوشن هر چند روز یک بار مشتریانش را شگفت‌رده می‌کند. بنابراین همیشه محصول جدیدی برای امتحان کردن وجود دارد. محصولاتی که اغلب شبیه به پرفروش‌ترین محصولاتی هستند که برندهای گران قیمت و لوکس عرضه می‌کنند. بسته‌ بندی‌های جذاب، کیفیت بالا و قیمت مناسبی که این محصولات دارند، آنها را برای خرید فوق‌العاده جذاب می‌کند. 

آی هارت رولوشن : برند آی هارت رولوشن محصولات جذاب و رنگارنگی را عرضه می‌کند که روی دیگر صنعت زیبایی را نیز نشان می‌دهد، محصولات منحصربفرد و جذاب با بسته‌بندی‌های خارق‌العاده که چشم هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند.

مراقبت از پوست رولوشن : این برند محصولات باکیفیتی عرضه می‌کند که برای افرادی که مشکلات پوستی جدی دارند راه‌حل‌های جذابی ارائه می‌دهد. مراقبت پوستی بهتر منجر به آرایش بهتر نیز می‌شود.

میکاپ آبسشن : میکاپ آبسشن در کیف آرایشی شما حس خوبی ایجاد کرده و محصولات ترند و پالت‌های پرتقاضا را ارائه می‌کند.

رولوشن جوایز متعددی دریافت کرده است. در سال 2017 این برند برای بهترین پالت لب جدید و همینطور بهترین پالت سایه جدید و همینطور مجموعه کانسیل اند دیفاین جایزه دریافت کرد. در سال 2018 کانسیلر کانسیل اند دیفاین در جوایز محصولات زیبایی جهانی بعنوان بهترین کانسیلر شناخته شد.

برند رولوشن در تولید محصولات خود دست روی آن دسته از لوازم آرایشی بهداشتی می‌گذارد که برندهای لوکس دیگر تولید کرده‌اند و بسیار محبوب شده‌اند، بنابراین تلاش می‌کند تا این محصولات پرفروش را با کیفیتی مشابه و البته با قیمتی مناسب‌تر عرضه کنند. به همین دلیل مورد انتفادهای بسیاری هم واقع شده است. اما این برند بر این عقیده است که با الهام از ترندها و درخواست‌های مشتریان خود اقدام به تولید محصولات جدید می‌کند. در هر حال این برند طرفداران بسیار زیادی داشته و بسیار محبوب نیز هست. 

درباره برند رولوشن

مبدا برند : انگلیس

میکاپ رولوشن یک کمپانی انگلیسی است که در سطح جهانی بعنوان یک برند آرایشی معتبر شناخته می‌شود که عرضه کننده محصولات آرایشی و همینطور محصولات مراقبت از پوست و مو است. صنعت لوازم آرایشی، زیبایی و مراقبت از پوست نه تنها توسط بسیاری از بلاگرهای حوزه زیبایی بلکه توسط افراد بسیار زیادی در جهان بعنوان مسیر شغلی جدید در آینده تبدیل شده است. اینفلوئنسرهای زیبایی مسئول هستند که دنبال‌کنندگان خود را با معرفی آخvین ترندها و موضوعات داغ جامعه، به روز نگه دارند و بنابر تأثیری که روی دنبال‌کنندگان خود دارند، روی تصمیمات آنها اثرگذار خواهند بود و طبیعتا برندها نیز در بسیاری از موارد دست به دامن اینفلوئنسرها می‌شوند. یکی از برندهایی که سرمایه گذاری گسترده‌ای روی بلاگرهای این حوزه داشته، برند آرایشی رولوشن است.

لوازم آرایشی میکاپ رولوشن قیمت فوق‌العاده مناسبی دارند و برای همه افراد با هر رنگ پوست، جنسیت، دین و سنی که دارند و در هر کجای جهان که هستند مناسب خواهند بود.

ممکن است بسیاری از برندهای لوکس و گران قیمت، کیفیت بسیار پایینی داشته باشند اما این برند محصولاتی عرضه می‌کند که از استاندارد کیفی بالایی برخوردارند و قیمت بسیار مناسبی نیز دارند. وقتی محصولات رولوشن برای اولین بار در سال 2014 در سوپردراگ عرضه شدند، ورود آنها به صنعت لوازم آرایشی به دلیل پوشش ضعیف رسانه‌ای، مورد توجه قرار نگرفت. اما از زمانی که ارتباط این برند با اینفلوئنسرها بهتر شد، توجه بیشتری به سمت این برند معطوف شد.

برند رولوشن مشتریان بسیار متنوعی دارد. در سال 2014 تنوع و تفاوت مفهومی بود که هنوز توجه زیادی به آن نشده بود و برندها توجه زیادی به آن نداشتند. اما برندی با نام میکاپ رولوشن، مفهوم جذابی را به همه نشان داد؛ استانداردهای موجود را به چالش کشید و صنعتی را پایه‌گذاری کرد که نقش مهمی در شکل‌دهی به جامعه و فرهنگ‌سازی در آن داشت.



مؤسس برند آرایشی رولوشن Adam Minto درباره این برند اینگونه توضیح می‌دهد: «پنج سال پیش برند رولوشن با این چشم‌انداز کار خود را آغاز کرد که یک کمپانی آرایشی بهتر روانه بازار شود. برندی که به مصرف کنندگان خود اهمیت زیادی دهد و محصولات جدید و هیجان‌انگیز خود را مستقیما از بازخوردهای آنها تولید ‌کند. حالا ما تبدیل به برندی جهانی شده‌ایم که ارزش‌های خود را حفظ کرده – جامعیت، تنوع، از بین بردن روتین‌های معمول زیبایی. ما معتقدیم که همه افراد اگر بخواهند، می‌توانند به محصولات آرایشی باکیفیت دسترسی داشته باشد و ما باید به هر تعریفی از زیبایی ارج نهیم.»  

ایده اصلی برند میکاپ رولوشن در سال 2013 توسط Adam Minto مطرح شد. در ادامه یک کارآفرین و تولید کننده محصولات زیبایی با نام Tom Allsworth به رشد سریع این برند کمک کرد. شش ماه بعد بود که اولین محصول از برند رولوشن به بازار عرضه شد. هدف اصلیِ این برند تولید محصولات باکیفیتی بود که در دسترس همگان باشد. مفهوم اصلی این فست بیوتی (یا برندی که محصولات زیبایی خود را با سرعت خیلی بالا و بسیار متنوع روانه بازار می‌کند) الهام گرفته از تمایل مؤسس این برند برای ارائه آخرین ترندهای زیبایی و محصولات خلاقانه به بازار با جذاب‌ترین قیمت بود.

بازخوردها و تمایلات مشتریان منجر به تولید محصولات آرایشی و محصولات مراقبت از پوستی می‌شود که برای طیف وسیعی از افراد قابل استفاده است – نه فقط تعداد محدودی از آنها. همه محصولات این برند ضدخشونت علیه حیوانات هستند و به هیچ وجه روی حیوانات آزمایش نمی‌شوند. 76% از محصولات این برند وگان هستند و این رقم رو به افزایش است. برند رولوشن کار خود را بعنوان یک استارتاپ آغاز کرد و حالا تبدیل به سریع‌ترین برند در زمینه تولید لوازم آرایشی شده است. هنوز هم این برند به رشد خود ادامه داده و در حال بهبود و ارتقاء محصولات خود است.

زیر مجموعه های رولوشن بیوتی :

رولوشن : این برند که پیش از این با نام میکاپ رولوشن شناخته می‌شد اولین زیرمجموعه از این برند است که در سال 2014 کار خود را آغاز کرد. این برند با فرمولاسیون خلاقانه و باکیفیتی شناخته می‎شود که این قابلیت را دارد که با برندهای لوکس و گران قیمت رقابت کند. محصولاتی مثل کرم پودر و کانسیلر میکاپ رولوشن کانسیل اند دیفاین که در 50 رنگ مختلف عرضه شده‌اند، از این مجموعه هستند.

رولوشن پرو : برند رولوشن پرو مجموعه‌ای از محصولات آرایشی آرمان گرایانه را عرضه می‌کند که برای افرادی که به دنبال محصولات پیچیده و متفاوت هستند خیلی جذاب خواهد بود. این برند محصولات آرایشی تخصصی روانه بازار می‌کند که هم برای مراسم‌های خاص مثل جشن عروسی و هم برای آرایش‌های معمولی و روزانه قابل استفاده خواهند بود. از کانسیلرهای با میزان پوشانندگی خیلی بالا گرفته تا پالت‌های سایه‌ای که میزان رنگدانه‌های زیادی دارند در بین محصولات این برند دیده می‌شوند. 

اگر تابحال از محصولات برند رولوشن یا برندهای زیرشاخه آن استفاده نکرده‌اید، توصیه ما این است که محصولاتشان را از دست ندهید. هیچ برندی نیست که محصولاتش را با این سرعت و با این کیفیت عرضه کند. در حالی که ممکن است یک برند پس از مدت‌ها محصول جدیدی روانه بازار کند، برند رولوشن هر چند روز یک بار مشتریانش را شگفت‌رده می‌کند. بنابراین همیشه محصول جدیدی برای امتحان کردن وجود دارد. محصولاتی که اغلب شبیه به پرفروش‌ترین محصولاتی هستند که برندهای گران قیمت و لوکس عرضه می‌کنند. بسته‌ بندی‌های جذاب، کیفیت بالا و قیمت مناسبی که این محصولات دارند، آنها را برای خرید فوق‌العاده جذاب می‌کند. 

آی هارت رولوشن : برند آی هارت رولوشن محصولات جذاب و رنگارنگی را عرضه می‌کند که روی دیگر صنعت زیبایی را نیز نشان می‌دهد، محصولات منحصربفرد و جذاب با بسته‌بندی‌های خارق‌العاده که چشم هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند.

مراقبت از پوست رولوشن : این برند محصولات باکیفیتی عرضه می‌کند که برای افرادی که مشکلات پوستی جدی دارند راه‌حل‌های جذابی ارائه می‌دهد. مراقبت پوستی بهتر منجر به آرایش بهتر نیز می‌شود.

میکاپ آبسشن : میکاپ آبسشن در کیف آرایشی شما حس خوبی ایجاد کرده و محصولات ترند و پالت‌های پرتقاضا را ارائه می‌کند.

رولوشن جوایز متعددی دریافت کرده است. در سال 2017 این برند برای بهترین پالت لب جدید و همینطور بهترین پالت سایه جدید و همینطور مجموعه کانسیل اند دیفاین جایزه دریافت کرد. در سال 2018 کانسیلر کانسیل اند دیفاین در جوایز محصولات زیبایی جهانی بعنوان بهترین کانسیلر شناخته شد.

برند رولوشن در تولید محصولات خود دست روی آن دسته از لوازم آرایشی بهداشتی می‌گذارد که برندهای لوکس دیگر تولید کرده‌اند و بسیار محبوب شده‌اند، بنابراین تلاش می‌کند تا این محصولات پرفروش را با کیفیتی مشابه و البته با قیمتی مناسب‌تر عرضه کنند. به همین دلیل مورد انتفادهای بسیاری هم واقع شده است. اما این برند بر این عقیده است که با الهام از ترندها و درخواست‌های مشتریان خود اقدام به تولید محصولات جدید می‌کند. در هر حال این برند طرفداران بسیار زیادی داشته و بسیار محبوب نیز هست. 

درباره برند رولوشن

مبدا برند : انگلیس

میکاپ رولوشن یک کمپانی انگلیسی است که در سطح جهانی بعنوان یک برند آرایشی معتبر شناخته می‌شود که عرضه کننده محصولات آرایشی و همینطور محصولات مراقبت از پوست و مو است. صنعت لوازم آرایشی، زیبایی و مراقبت از پوست نه تنها توسط بسیاری از بلاگرهای حوزه زیبایی بلکه توسط افراد بسیار زیادی در جهان بعنوان مسیر شغلی جدید در آینده تبدیل شده است. اینفلوئنسرهای زیبایی مسئول هستند که دنبال‌کنندگان خود را با معرفی آخvین ترندها و موضوعات داغ جامعه، به روز نگه دارند و بنابر تأثیری که روی دنبال‌کنندگان خود دارند، روی تصمیمات آنها اثرگذار خواهند بود و طبیعتا برندها نیز در بسیاری از موارد دست به دامن اینفلوئنسرها می‌شوند. یکی از برندهایی که سرمایه گذاری گسترده‌ای روی بلاگرهای این حوزه داشته، برند آرایشی رولوشن است.

لوازم آرایشی میکاپ رولوشن قیمت فوق‌العاده مناسبی دارند و برای همه افراد با هر رنگ پوست، جنسیت، دین و سنی که دارند و در هر کجای جهان که هستند مناسب خواهند بود.

ممکن است بسیاری از برندهای لوکس و گران قیمت، کیفیت بسیار پایینی داشته باشند اما این برند محصولاتی عرضه می‌کند که از استاندارد کیفی بالایی برخوردارند و قیمت بسیار مناسبی نیز دارند. وقتی محصولات رولوشن برای اولین بار در سال 2014 در سوپردراگ عرضه شدند، ورود آنها به صنعت لوازم آرایشی به دلیل پوشش ضعیف رسانه‌ای، مورد توجه قرار نگرفت. اما از زمانی که ارتباط این برند با اینفلوئنسرها بهتر شد، توجه بیشتری به سمت این برند معطوف شد.

برند رولوشن مشتریان بسیار متنوعی دارد. در سال 2014 تنوع و تفاوت مفهومی بود که هنوز توجه زیادی به آن نشده بود و برندها توجه زیادی به آن نداشتند. اما برندی با نام میکاپ رولوشن، مفهوم جذابی را به همه نشان داد؛ استانداردهای موجود را به چالش کشید و صنعتی را پایه‌گذاری کرد که نقش مهمی در شکل‌دهی به جامعه و فرهنگ‌سازی در آن داشت.



مؤسس برند آرایشی رولوشن Adam Minto درباره این برند اینگونه توضیح می‌دهد: «پنج سال پیش برند رولوشن با این چشم‌انداز کار خود را آغاز کرد که یک کمپانی آرایشی بهتر روانه بازار شود. برندی که به مصرف کنندگان خود اهمیت زیادی دهد و محصولات جدید و هیجان‌انگیز خود را مستقیما از بازخوردهای آنها تولید ‌کند. حالا ما تبدیل به برندی جهانی شده‌ایم که ارزش‌های خود را حفظ کرده – جامعیت، تنوع، از بین بردن روتین‌های معمول زیبایی. ما معتقدیم که همه افراد اگر بخواهند، می‌توانند به محصولات آرایشی باکیفیت دسترسی داشته باشد و ما باید به هر تعریفی از زیبایی ارج نهیم.»  

ایده اصلی برند میکاپ رولوشن در سال 2013 توسط Adam Minto مطرح شد. در ادامه یک کارآفرین و تولید کننده محصولات زیبایی با نام Tom Allsworth به رشد سریع این برند کمک کرد. شش ماه بعد بود که اولین محصول از برند رولوشن به بازار عرضه شد. هدف اصلیِ این برند تولید محصولات باکیفیتی بود که در دسترس همگان باشد. مفهوم اصلی این فست بیوتی (یا برندی که محصولات زیبایی خود را با سرعت خیلی بالا و بسیار متنوع روانه بازار می‌کند) الهام گرفته از تمایل مؤسس این برند برای ارائه آخرین ترندهای زیبایی و محصولات خلاقانه به بازار با جذاب‌ترین قیمت بود.

بازخوردها و تمایلات مشتریان منجر به تولید محصولات آرایشی و محصولات مراقبت از پوستی می‌شود که برای طیف وسیعی از افراد قابل استفاده است – نه فقط تعداد محدودی از آنها. همه محصولات این برند ضدخشونت علیه حیوانات هستند و به هیچ وجه روی حیوانات آزمایش نمی‌شوند. 76% از محصولات این برند وگان هستند و این رقم رو به افزایش است. برند رولوشن کار خود را بعنوان یک استارتاپ آغاز کرد و حالا تبدیل به سریع‌ترین برند در زمینه تولید لوازم آرایشی شده است. هنوز هم این برند به رشد خود ادامه داده و در حال بهبود و ارتقاء محصولات خود است.

زیر مجموعه های رولوشن بیوتی :

رولوشن : این برند که پیش از این با نام میکاپ رولوشن شناخته می‌شد اولین زیرمجموعه از این برند است که در سال 2014 کار خود را آغاز کرد. این برند با فرمولاسیون خلاقانه و باکیفیتی شناخته می‎شود که این قابلیت را دارد که با برندهای لوکس و گران قیمت رقابت کند. محصولاتی مثل کرم پودر و کانسیلر میکاپ رولوشن کانسیل اند دیفاین که در 50 رنگ مختلف عرضه شده‌اند، از این مجموعه هستند.

رولوشن پرو : برند رولوشن پرو مجموعه‌ای از محصولات آرایشی آرمان گرایانه را عرضه می‌کند که برای افرادی که به دنبال محصولات پیچیده و متفاوت هستند خیلی جذاب خواهد بود. این برند محصولات آرایشی تخصصی روانه بازار می‌کند که هم برای مراسم‌های خاص مثل جشن عروسی و هم برای آرایش‌های معمولی و روزانه قابل استفاده خواهند بود. از کانسیلرهای با میزان پوشانندگی خیلی بالا گرفته تا پالت‌های سایه‌ای که میزان رنگدانه‌های زیادی دارند در بین محصولات این برند دیده می‌شوند. 

اگر تابحال از محصولات برند رولوشن یا برندهای زیرشاخه آن استفاده نکرده‌اید، توصیه ما این است که محصولاتشان را از دست ندهید. هیچ برندی نیست که محصولاتش را با این سرعت و با این کیفیت عرضه کند. در حالی که ممکن است یک برند پس از مدت‌ها محصول جدیدی روانه بازار کند، برند رولوشن هر چند روز یک بار مشتریانش را شگفت‌رده می‌کند. بنابراین همیشه محصول جدیدی برای امتحان کردن وجود دارد. محصولاتی که اغلب شبیه به پرفروش‌ترین محصولاتی هستند که برندهای گران قیمت و لوکس عرضه می‌کنند. بسته‌ بندی‌های جذاب، کیفیت بالا و قیمت مناسبی که این محصولات دارند، آنها را برای خرید فوق‌العاده جذاب می‌کند. 

آی هارت رولوشن : برند آی هارت رولوشن محصولات جذاب و رنگارنگی را عرضه می‌کند که روی دیگر صنعت زیبایی را نیز نشان می‌دهد، محصولات منحصربفرد و جذاب با بسته‌بندی‌های خارق‌العاده که چشم هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند.

مراقبت از پوست رولوشن : این برند محصولات باکیفیتی عرضه می‌کند که برای افرادی که مشکلات پوستی جدی دارند راه‌حل‌های جذابی ارائه می‌دهد. مراقبت پوستی بهتر منجر به آرایش بهتر نیز می‌شود.

میکاپ آبسشن : میکاپ آبسشن در کیف آرایشی شما حس خوبی ایجاد کرده و محصولات ترند و پالت‌های پرتقاضا را ارائه می‌کند.

رولوشن جوایز متعددی دریافت کرده است. در سال 2017 این برند برای بهترین پالت لب جدید و همینطور بهترین پالت سایه جدید و همینطور مجموعه کانسیل اند دیفاین جایزه دریافت کرد. در سال 2018 کانسیلر کانسیل اند دیفاین در جوایز محصولات زیبایی جهانی بعنوان بهترین کانسیلر شناخته شد.

برند رولوشن در تولید محصولات خود دست روی آن دسته از لوازم آرایشی بهداشتی می‌گذارد که برندهای لوکس دیگر تولید کرده‌اند و بسیار محبوب شده‌اند، بنابراین تلاش می‌کند تا این محصولات پرفروش را با کیفیتی مشابه و البته با قیمتی مناسب‌تر عرضه کنند. به همین دلیل مورد انتفادهای بسیاری هم واقع شده است. اما این برند بر این عقیده است که با الهام از ترندها و درخواست‌های مشتریان خود اقدام به تولید محصولات جدید می‌کند. در هر حال این برند طرفداران بسیار زیادی داشته و بسیار محبوب نیز هست. 



لیلیوم رز فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی ، بهداشتی و عطر

لیلیوم رز LiliumRose دارای سابقه ای طولانی در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی و عطر و ادکلن بوده و محصولاتی با کیفیت از برندهای روز دنیا عرضه می کند. کسب رضایتمندی مشتریان اولین هدف این مجموعه بوده و این اطمینان را به شما می دهیم که می توانید لوازم آرایشی بهداشتی مورد نیاز را بدون واسطه و ارجینال با خیالی آسوده از لیلیوم رز خرید کنید.  از برتری های دیگر ما موجود بودن کالاهاست و به همین دلیل ارسالها فوری بوده و در یک بسته بندی ویژه و شکیل به دست شما خواهیم رساند.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

لیلیوم رز فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی ، بهداشتی و عطر

لیلیوم رز LiliumRose دارای سابقه ای طولانی در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی و عطر و ادکلن بوده و محصولاتی با کیفیت از برندهای روز دنیا عرضه می کند. کسب رضایتمندی مشتریان اولین هدف این مجموعه بوده و این اطمینان را به شما می دهیم که می توانید لوازم آرایشی بهداشتی مورد نیاز را بدون واسطه و ارجینال با خیالی آسوده از لیلیوم رز خرید کنید.  از برتری های دیگر ما موجود بودن کالاهاست و به همین دلیل ارسالها فوری بوده و در یک بسته بندی ویژه و شکیل به دست شما خواهیم رساند.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

لیلیوم رز فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی ، بهداشتی و عطر

لیلیوم رز LiliumRose دارای سابقه ای طولانی در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی و عطر و ادکلن بوده و محصولاتی با کیفیت از برندهای روز دنیا عرضه می کند. کسب رضایتمندی مشتریان اولین هدف این مجموعه بوده و این اطمینان را به شما می دهیم که می توانید لوازم آرایشی بهداشتی مورد نیاز را بدون واسطه و ارجینال با خیالی آسوده از لیلیوم رز خرید کنید.  از برتری های دیگر ما موجود بودن کالاهاست و به همین دلیل ارسالها فوری بوده و در یک بسته بندی ویژه و شکیل به دست شما خواهیم رساند.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


0912-694-1905

تماس با ما


0912-694-1905

تماس با ما


0912-694-1905

تماس با ما

اینستاگرام لیلیوم رز
اینستاگرام لیلیوم رز
اینستاگرام لیلیوم رز

کلیه محتویات و حقوق این وب سایت متعلق به مجموعه لیلیوم رز می باشد.

کلیه محتویات و حقوق این وب سایت متعلق به مجموعه لیلیوم رز می باشد.

کلیه محتویات و حقوق این وب سایت متعلق به مجموعه لیلیوم رز می باشد.